تشریفات کیمیا طراح و برگزار کننده جشنهای باشکوه شما

همه چیز راجع به گل آرایی عروسی

گل آرایی عروسی شامل چه مواردی است؟

گل آرایی عروسی تنها محدود به دسته گل عروس و تزیین ماشین می شود؟ شاید تصور عموم از گل آرایی زیبایی و گیرایی دسته گلی که عروس به دست می گیرد و ماشینی که عروس و داماد را رهسپار آشیانه مشترک آن ها می کند باشد؛ اما تا به حال دقت کردید وجود گل کنار دست شما بر روی میز هنگام صرف غذا انرژی مثبت مضاعفی به شما و محیط می بخشد؟ گل آرایی بخشی از تشریفات عروسی به شمار می رود که بسیار حائز اهمیت و با ارزش است.

گل آرایی عروسی چیست؟

در مراسم عروسی، گل‌ ها نمادی از شروعی تازه و دوران جدید می باشند، شروعی که عروس و داماد به دنبال آن هستند. به همین دلیل، گل و گل‌ آرایی در لیست هر عروس و دامادی وجود دارد. برای داشتن مراسم عروسی با جلوه ای خاص، گل آرایی عروسی یکی از گزینه هایی است که می توانید روی آن برای هرچه زیباتر کردن مراسم خود از آن استفاده کنید. مسلما گل آرایی حرفه ای مراسم شما کاری نیست که بدون تخصص بتوانید آن را انجام دهید، پس بهتر است آن را به دست تیمی که تشریفات تعداد زیادی عروسی را برعهده داشته، بسپارید و با خیالی راحت به فراهم کردن دیگر احتیاجات مراسم خود بپردازید.

از طرفی، هر گلی نقش خاص خود را در ساختن فضا و لحظه دارد و می‌تواند کار متفاوتی را در یک مهمانی یا مراسم خاص انجام دهد. از این رو، بسیار مهم است که نقش گل‌ ها در مراسمات را دقیق بدانید و هنگام خرید گل نیز انتخابی درست داشته باشید.

نقش گل آرایی در مراسم های مختلف خصوصا جشن عروسی را نمی توان انکار کرد.

اهمیت گل ها در مراسم‌ ها از این جهت است که گل‌ ها می‌توانند هزاران حرف نگفته را بیان کنند. نوع گل و نوع گل‌آرایی تنها بیانگر مراسمی که در آن هستید نیست، بلکه نوع شخصیت شما را نیز نشان می‌دهد.
گل آرایی با توجه به مکانی که برای برگزاری جشن در نظر گرفته اید انجام می شود. تالار، باغ و فضای باز و .. هرکدام گل آرایی مختص خود را دارد.

گل آرایی عروسی شامل چه مواردی است؟

و .. همگی شامل مجموعه گل آرایی عروسی هستند که در ادامه به توضیحات مختصری از هر کدام از موارد می رسیم.

هر ساله مدل های مختلف و متفاوتی در زمینه دسته گل عروس، تزیین ماشین عروس به وسیله گل و .. ترند می شوند که بعد از مدتی از دور خارج می شوند و جای خود را به مدهای جدیدتر می دهند، اما موضوعی که همواره پا برجا بوده و هست، بکار گیری گل در این تزیینات است.

در بسیاری از موارد حتی توصیه می شود که برای گل آرایی عروسی گل مناسب با فصلی که می خواهید جشن خود را برگزار کنید را برای تزیین و دسته گل عروس در نظر داشته باشید تا حال و هوای فصل و مراسم شما تم یکسانی داشته باشند.

با توجه به باز یا بسته بودن فضای مد نظر شما برای برگزاری مراسم، ایده های جذاب بسیاری برای گل آرایی وجود دارد.

بهترین ایده های گل آرایی:

یکی از کارهای بسیار جذابی که می‌توان با گل آرایی به خوبی انجام داد، گل آرایی مسیر های رفت و آمد عروس و داماد است، با کمک خدمات مجالس می‌توان یک مسیر منحصر به فرد درست کرد.
استفاده از حباب گل‌های آویزان یا ایستاده، سوژه بسیار مناسبی برای مراسم و عکاسی به وجود می آورد.
قرار دادن میوه ها و گل‌ ها در کنار همدیگر ابتکار دیگریست که می‌توانید انجام دهید.

اگر مراسم خود را در باغ برگزار می‌کنید و باغ شما استخر کوچک و یا بزرگی دارد حتما برای استخر گل آرایی انجام بدهید، حضور گل در محیط استخر به شدت بر زیبایی استخر می‌افزاید، ایده گل‌های شناور بر زیبایی محیط تاثیر به سزایی دارد.
تزیین دیوارها با به کار گیری از گل، خصوص در فضاهای بسته در مراسم های عروسی، حس طراوت و سر زندگی به محیط می بخشد.
قطعا با پیاده سازی ایده های جذاب و تازه، مراسم شما به راحتی در یاد مهمانان شما خواهد ماند. بکارگیری از گل ها در انواع گوناگون و البته، نوع بکارگیری آن در جاهای مختلف نیز بسیار حائز اهمیت است. در گذشته به گل آرایی میزها، مسیر عبور عروس و داماد، جایگاه ویژه آن ها، سفره عقد و .. به اندازه امروز، توجه نمی شد. اما امروزه برای دوچندان کردن حس شادابی و ایجاد حس طراوت در محیط، گل آرایی جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. همچنین، تاثیری که گل ها بر روی زیبایی عکس ها و فیلم های عروسی دارند را نمی توان انکار کرد.

گل آرایی میزهای شام

در ادامه مقاله با عکس هایی که از گل آرایی عروسی تشریفات کیمیا خواهید دید، متوجه تاثیر گذاری خواهید شد. بعضی از توصیف ها در حرف نمی گنجند! برای همین به عکس و تصویر متوصل می شویم!

باید توجه داشت که پذیرایی و شام عروسی از مواردی است که نباید به سادگی از ان عبور کرد و باید وقت و هزینه مناسبی برای آن نظر گرفت.

نمی توان حس خوب نشات گرفته از گل در کنار دست خود زمان صرف غذا را نادیده گرفت. اگر گل آرایی میز با گل آرایی محیط اطراف شما در یک جهت و با یک تم صورت گرفته باشد، مجلل بودن مراسم را چند برابر جلوه خواهد داد.

گل آرایی سفره عقد

داشتن سفره عقدی زیبا و باشکوه تنها به ظروف و لوازم بر روی آن محدود نمی شود. برپایی و تزیین سفره عقد، رسمی قدیمی بین ایرانیان بوده که گل آرایی آن، در زیر مجموعه گل آرایی عروسی قرار می گیرد.

اگر هم تصمیم زوج ها بر برپایی عقد محضری می باشد لازم است تا با نکاتی در این زمینه آشنایی کامل داشته باشند.

گل آرایی کیک

بریدن کیک توسط عروس و داماد به نیت شیرین کامی در طول زندگی مشترک، یکی دیگر از رسم هایی است که در طی مراسم عروسی برگزار می شود. آیا این کیک نباید جلوه ای زیبا و به یاد ماندنی داشته باشد؟ گل آرایی کیک عروسی و جایگاه برگزاری این امر در گل آرایی عروسی، هم می تواند ادامه دهنده تم گل آرایی میز، محیط، استیج عروس و داماد و .. باشد که همگی زیرمجموعه گل آرایی عروسی قرار میگیرند. البته این زیبایی درکنار یک کیک زیبا معنادار خواهد شد.

گل آرایی جایگاه عروس و داماد

در گل آرایی عروسی گل آرایی جایگاه عروس و داماد از چشمگیر ترین موارد به شمار میرود. تشریفات کیمیا در هرچه زیباتر طراحی کردن جایگاه عروس و داماد تلاش می کنند تا توجه مهمانان و حضار به طور ناخواسته به آن قسمت جلب شود. این تمایز در گل آرایی عروسی به صورت ویژه می تواند نتیجه دلخواه را به ارمغان بیاورد.

گل آرایی خاص، به خاص بودن مراسم شما کمک می کند. اگر به دنبال زیبایی و شکوه هستید، استفاده از گل (با علم بر انواع گل ها) بهترین گزینه می باشد که در حین زیبایی، سادگی را نیز به همراه دارد.

اگر به ترندهای هر ساله دقت کنید، احتمالا متوجه شده اید که مینیمال و سادگی هر ساله بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و از طرفی مورد استقبال عموم نیز می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.