تشریفات کیمیا طراح و برگزار کننده جشنهای باشکوه شما

ویژگی تشریفات و خدمات مجالس خوب

فلسفه کامل سفره عقد

شاید شما برای جشن عروسی خود جزئیات زیادی داشته باشید و برای تک تک آنها زمان و هزینه زیادی گذاشته باشید؛ اما در نهایت چیزی که بیشتر از همه به چشم مدعوین و حاضرین جشن عروسیتان می آید، تشریفات عروسی است. همانطور که می دانید وظیفه تشریفات عروسی انجام تزئینات و دیزاین های عروسی و پذیرایی از مهمان های جشن عروسی است. برای اینکه زحمات شما به ثمر بنشیند باید تشریفات حرفه ای را برای عروسی خود انتخاب کنید که برنامه ها را مطابق خواسته شما پیش ببرد و جشن عروسی طبق برنامه شما و به بهترین نحو باشد. دانستن ویژگی یک تشریفات خوب برای عروسی به شما کمک می کند انتخاب مناسبی برای تشریفات جشن عروسی خود داشته باشید. تشریفات کیمیا یکی از آژانس های ارائه دهنده خدمات مجالس عروسی و تشریفات عروسی می باشد. جهت رزرو و مشاوره و... با ما تماس بگیرید

ویژگی های خوب تشریفات عروسی:

ایده و خلاقیت

قبل از هرچیز مطمئن شوید تشریفات انتخابی شما برای عروسی دارای تیم خلاق و جوان می باشد. خلاقیت در گل آرایی، شمع آرایی عروسی و دیزاین های عروسی سبب می شود عروسی شما نسبت به دیگران متمایز شود. با انجام کارهایی که شاید کمتر کسی دیده باشد عروسیتان در ذهن همگان ماندگارتر شود. تشریفات کیمیا یک تیم خلاق و جوان حرفه ای و باتجربه جهت طراحی و دیزاین ویژه مراسم دارد.

توجه به تزیینات تالار عروسی

برگزاری یک عروسی خوب بدون دیزاین و تزیین امکان پذیر نیست. اگر می خواهید عروسی شما به یاد ماندنی و مجلل باشد باید تشریفات عروسی را انتخاب کنید که به این بخش توجه ویژه داشته باشد. تشریفات حرفه ای عروسی  به گل آرایی های عروسی اهمیت زیادی می دهد و سعی می کند از کوچکترین جاهای تالار یا باغ عروسی نیز برای زیباتر شدن عروسی و انجام دیزاین های عروسی استفاده کند.
**در قسمت گالری تشریفات کیمیا میتونید دیزاین ها ،دکور ها و گل ارایی های انجام شده در مراسم های تشریفات کیمیا را ببینید.**
گل آرایی و انجام تزیینات عروسی در قسمت ورودی تالار عروسی، جایگاه عروس و داماد، میز مهمان های عروسی، سفره عقد، میز کیک عروسی و…. واجب است. پس برای دیزاین هر قسمت با تشریفات خود هماهنگی های لازم را انجام دهید. تشریفات کیمیا جهت برگزاری تشریفات حرفه ای عروسی از گل های تازه و شاداب روز برای انجام تزئینات و دیزاین های عروسی استفاده می کند. دقت به این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد.

نورپردازی سالن عروسی

تجهیزات نورپردازی سالن در اکثر مواقع مربوط به باغ تالار عروسی و دی جی عروسی است. اما در برخی موقع این نورپردازی نیز برعهده تشریفات عروسی است. تشریفات خوب باید استفاده بهینه از تجهیزات نورپردازی را داشته باشد و بداند در چه زمانی نور سالن کم یا زیاد شود. یکی دیگر از نور پردازی هایی که همیشه برعهده تشریفات عروسی ست، شمع آرایی جشن عروسی می باشد.

تشریفات کیمیا جهت برگزاری تشریفات عروسی عالی گل های طبیعی با شمع ترکیب می کند؛ این حرکت به ویژه هنگامی که نور تالار کمتر است بسیار فوق العاده و جذاب می باشد و از طرفی جلوه دو چندان به عروسی می دهد.

پذیرایی خوب از مهمان های عروسی

نحوه پذیرایی از مهمان ها، لباس و ظاهر پرسنل پذیرایی، تنوع شیرینی و میوه های عروسیتان و برخورد پرسنل با مهمان های عروسی چیزی ست که شاید در ابتدا کم اهمیت باشد ولی اختلال در هرکدام باعث می شود خاطره ای بد در ذهن مهمان های مراسم عروسی شما به جا ماند. یک تشریفات خوب عروسی در قدم اول دارای پرسنلی مجرب می باشد که لباس های فرم مرتب و ظاهری آراسته و تمیز دارند. تشریفات حرفه ای باید بداند برای تعداد مهمان های شما در عروسی به چند نفر نیرو برای پذیرایی نیاز است تا چیزی کم و کسر نباشد. میوه و شیرینی های روی میز مهمان ها دائما باید شارژ شوند. در انتها تشریفات عروسی خوب به دنبال سرو میوه و شیرینی های باکیفیت و متنوع برای پذیرایی از مهمان های جشن عروسی می باشد.

تشریفات کیمیا جهت ارائه حرفه ای خدمات مجالس عروسی یک تیم پذیرایی با پرسنل حرفه ای و تحصیل کرده دارد؛ که همگی آنها جهت ارائه خدمات عالی در مجالس عروسی و نامزدی و… آموزش های لازم را دیده اند. در قسمت گالری تصاویر قسمت پذیرایی و خدمات جانبی میتوانید عکس های اجرا شده تشریفات کیمیا را ببینید.

سرو شام لذیذ برای عروسی

شام انتهای جشن عروسی آخرین قدم در مراسم عروسی می باشد اما برای سنجیدن کیفیت تشریفات مراسم، جزو اولین قدم هاست. سرو به موقع شام و مقدار کافی غذاهای تدارک دیده شده با توجه به تعداد مهمان ها از جمله فاکتورهاییست که باید توسط یک تشریفات خوب عروسی رعایت شوند. در کنار اینها شام عروسی باید داغ سرو شود و پرسنل مخصوص سرو شام باید به میز شام نظارت کامل داشته باشند تا در صورت نیاز ظرف غذای خالی را پر کنند. دیزاین میز شام نیز مکمل تمام موارد ذکر شده بالا می باشد.از دیدن عکس های قسمت گالری تصاویر دیزاین میز شام تشریفات کیمیا غافل نشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.