تشریفات کیمیا طراح و برگزار کننده جشنهای باشکوه شما

همه چیز راجع به موزیک عروسی

اطلاع از ویژگی های مهم در انتخاب گروه موزیک مراسم عروسی موجب می شود بهترین انتخاب را داشته باشید و در طول جشن عروسی از انرژی و شادی میهمانان لذت ببرید. انرژی گروه موزیک مراسم عروسی ارتباط مستقیم با انرژی و شادی میهمانان شما دارد. هرچه گروه موزیک حرفه ای تر و پر هیجان تر باشند، میهمانان نیز بیشتر به وجد می آیند. پس ویژگی های مهم در انتخاب گروه موزیک مراسم عروسی که در ادامه گفته می شود را با دقت بخوانید و در هنگام انتخاب گروه موسیقی عروسی خود به آن دقت نمایید تا نتیجه آن را مشاهده کنید.

چرا انتخاب گروه موزیک عروسی بسیار مهم است؟

همه ما شنیده ایم که انتخاب گروه موسیقی عروسی بسیار مهم است. شنیدن صداهایی که برای مدیریت شادی مهم ترین شب زندگی تان انتخاب می کنید حائز اهمیت است. میهمانان شما تمام طول شب، تحت تاثیر صدا و هیجان گروه موسیقی عروسی شما هستند. شادی و نشاط، انرژی، هیجان و فعالیت میهمانان در عروسی و استیج رقص کاملاً در حیطه کنترل گروه موزیک عروسی است. هرچه این گروه حرفه ای تر، گرم تر و سنجیده تر عمل کنند میهمانان شما برای شرکت در شادی آن شب سهم بیشتری بر عهده می گیرند. صدای گوش خراش، موسیقی نامطلوب، انتخاب آهنگ های نامناسب و برخوردهای غیر مودبانه موجب می شود میهمانان اصلا در شادی و رقص مشارکت نداشته باشند و تمام هزینه هایی که برای برگزاری جشن عروسی شاد و به یاد ماندگی خود کرده اید، به فنا خواهد رفت. پس در انتخاب گروه موسیقی عروسی بسیار دقت نمایید.

چگونه گروه موزیک عروسی انتخاب کنیم؟

با توجه به اهمیت گروه موزیک عروسی، لازم است وقت لازم برای ارزیابی و تصمیم گیری در خصوص انتخاب گروه موسیقی مراسم داشته باشید. از ساده ترین و بهترین روش های شناسایی گروه های موفق موزیک عروسی این است که از دوستان خود بپرسید و نمونه کارهای این افراد را مطالعه کنید. همچنین اگر به عروسی رفته اید و از کار گروه موزیک عروسی آن ها رضایت دارید حتماً شماره تماس آن ها را بگیرید. پس از بررسی امکانات، خدمات و قیمت هایی که گروه های موزیک مراسم عروسی به شما ارائه داده اند، نوبت به هماهنگی جهت مراجعه حضوری در مراسم های پیش روی آن ها است؛ بدین ترتیب شما فرصت مطلوبی برای ارزیابی عملکرد گروه موزیک عروسی خواهید داشت. حتماً در زمان مراجعه حضوری در جشن عروسی، تمام پارامترهایی که برای شما مهم است را در اجرای لایو گروه موسیقی عروسی و عملکرد کلی آن ها در مدیریت جشن عروسی، بررسی نمایید. بدین ترتیب بهتر قادر به تصمیم گیری و انتخاب هستید.

وظایف گروه موزیک عروسی چیست؟

از وظایف گروه موزیک عروسی، گرداندن مراسم عروسی شماست. به طریقی که قبل از جشن عروسی در مورد تمام جزئیات مورد نظر شما، مانند: برنامه ریزی ورود عروس و داماد، موزیک های مورد علاقه، برنامه های خاص مانند رقص چاقو و برش کیک، رقص تانگو و… با هماهنگی تمام این جزئیات می توانید با آرامش مدیریت زمان و موزیک را بر عهده گروه موزیک عروسی بگذارید. دقت داشته باشید تمام این برنامه ریزی ها قبل از روز عروسی انجام شود و محض احتیاط یک لیست از موارد مهم را یادداشت نموده و قبل از مراسم به گروه موزیک عروسی خود تحویل دهید. وظیفه گروه موزیک بررسی جو میهمان های شماست تا بهترین موزیک هایی که آن ها را به وجد می آورد اجرا کنند، گروه موزیک بنابر قرارداد اولیه، یک سری پلی لیست جهت اجرا و همخوانی دارند و یک سری موزیک جهت اجرای زنده، که تمامی آن قبل از اجرا با شما هماهنگ شده است. گروه موزیک همچنین وظیفه دارد، میهمانان را جهت برگزاری بهتر جشن عروسی راهنمایی و هدایت کند، به نحوی که درخواست های شما و خط قرمزهای شمارا قبل از هر مرحله از اجرا بیان کند. این تذکرات شامل عدم روبوسی با عروس و داماد، کنترل کودکان در حین رقص تانگو و موارد اینچنینی است. مدیریت جشن عروسی به این صورت بسیار به تیم تشریفات، جهت برگزاری بی عیب و نقص جشن عروسی کمک خواهد کرد. یک خواننده خوش صدا و یک گروه موزیک عروسی قوی و با تجربه، جشن عروسی شما را پرانرژی و شاد مدیریت نموده و شبی خاطره انگیز برای شما و میهمانان پدید خواهد آورد.

مواردی که باید با گروه موزیک عروسی مشخص نمایید

یکی از مهم ترین مواردیکه باید با گروه موزیک عروسی در خصوص آن صحبت کنید، ساعت حضور در محل برگزاری عروسی و همچنین زمان خاتمه ی جشن عروسی است. حتماً برای شما هم پیش آمده که عروسی دعوت باشید و در ساعات پایانی متوجه تمایل گروه موزیک مراسم عروسی به پایان دادن اجرای موزیک باشید، این موضوع زمانی پیش خواهد آمد که زمان تحویل باغ تالار عروسی با تشریفات و گروه موزیک عروسی هماهنگ نشده است. در این حالت گروه موزیک یکی دو ساعت زودتر از زمان تحویل باغ تالار اقدام به اتمام اجرای خود می کنند و بخش زیادی از زحمات میزبان یا همان عروس و داماد به باد می رود. پس حتماً در خصوص این زمان با گروه موزیک صحبت کنید. از دیگر موارد مهم جهت هماهنگی با گروه موسیقی عروسی، تجهیزات صدا و نوازنده هایی است که گروه را همراهی می کنند. تفنگ دود، تفنگ لیزری، نوزپردازی های خاص، دکور های رنگی با LED و همچنین فرد خواننده (اگر فرد خاصی مدنظر است) می باشد.

انواع اجرای گروه موزیک عروسی چیست؟

گروه موزیک عروسی معمولاً دو نوع اجرا در هر مراسم عروسی دارد که باتوجه به قرارداد شما اقدام به اجرای هر کدام می کند. اجرای زنده یا همان لایو، اجرایی است که گروه موزیک عروسی در آن مانند کنسرت موسیقی عمل می کنند و قطعات مختلف موسیقی را بهمراه خواننده اجرا می کنند. در این نوع اجرا هیجان و کیفیت صدا فوق العاده است. البته تمام این کیفیت اجرا بستگی به گروه موزیکی دارد که شما برای شب عروسی خود انتخاب نموده اید. نوع دیگری از اجرا نیز وجود دارد که بصورت پلی بک بوده و گروه موزیک بوسیله آلات موسیقی که در اختیار دارند اقدام به اجرای مجدد موزیک بر روی موزیک پس زمینه می نمایند. در این نوع اجرا به قول معروف سوتی وجود ندارد و آهنگی که از قبل تنظیم شده است اجرا می شود و نوازندگی گروه موزیک صرفاً حالتی نمایشی دارد و صدای اصلی از قبل ضبط شده است.

هماهنگی گروه موزیک عروسی با مسئولین باغ تالار و تشریفات

هماهنگی حرف اول را در موفقیت یک کار تیمی می زند. برگزاری جشن عروسی نیز مانند پروژه مهمی است که اجرای تمام جزئیات آن به بهترین نحو، نیازمند هماهنگی گروه موزیک عروسی با مسئولین تشریفات است. بدین ترتیب برای برگزاری هریک از بخش های جشن عروسی لازم است تیم تشریفات هماهنگی هایی را با گروه موزیک مراسم عروسی داشته باشند تا آیتم هایی مانند آتش بازی، برش کیک، رقص چاقو و… به ترتیب و با نظم انجام شود.

**تیم تشریفات کیمیا با افتخار با تمام تیم های موزیک درجه یک تهران همکاری دارد و این امکان را برای شما فراهم میکند که با هر بودجه و سلیقه برای شما بهترین موزیک فراهم کند جهت دیدن نمونه کارهای لایو مراسم ها با هماهنگی آقا فنونی به دفتر تشریفات کیمیا مراجعه کرده و از دیدن نمونه کارها و موزیک ها لذت ببرید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.